Friday, March 02, 2007

Pressure Cooker

Di telepon

Aku : Hey, keur naon?

Dia : Hehehe ieu keur nyobaan Pressure Cooker anyar.

Aku : Meni gaya! Meuli pressure cooker sagala!

Dia : Hahahaha ieu mah gratis, nyaan!

Aku : Ma enya teuing! Ti mana???

Dia : Langganan majalah Women's Weekly sataun! Beunang pressure cooker!

Aku : Eh enya bener! Urang ge nempo iklanna! Langganan ah!

Dia : Pipilueun!!

Aku : Bae!!



Esoknya. Di rumah Dia.

Aku : Beak!! Beak!!! Kamana-mana beak, euweuh stock ceunah!!

Dia : Hahahahahahahahahaha

Aku : Ningali, mana pressure cookerna?

Dia : Tah aya di dapur.

Aku : HUAHAHAHAHAHAHAHAHA leutik leutik teuing pressure cooker teh!!
Ieu mah keur ngagoreng lumpia tilu siki ge geus pinuh!!!

Dia : Bae ah, nu penting haratis!!

Aku dan Dia : Hahahahahahahahaha


Kurasa ia hanya sempat membaca beberapa edisi saja dari Women's Weekly yang datang bulan2 sesudahnya...
*sigh*
Aku rindu. Tiada hari tanpa aku ingat dia.

5 Comments:

Anonymous Anonymous njeplak...

saya juga masih dan akan selalu merindukan-nya m'bak :'(

4:17 PM  
Anonymous Anonymous njeplak...

Heheheh.... lucu. Kmaren gue baru liat poto2. Pengen bgt upload, enggak, upload, enggak, upload, enggak...

5:59 AM  
Blogger Ellen Widyasari njeplak...

rindu aku gak,Mel ? :)

11:23 AM  
Blogger Mel njeplak...

rindu risoles ngeunah :D

9:57 AM  
Blogger Benedicta Marisa njeplak...

Gue juga kangeeeeeeennn..(beratzzz) tauuu....susah niih.. gimana dooong..bergulat dan bergumul dengan sesuatu yang sulit dikendalikan..

Mbak Mel, kalo ke Singapur..bilang2 nape..pan gw orang paling kuper sejagat raya.. :-(

12:31 AM  

Post a Comment

<< Home