Thursday, April 21, 2005

Life's a Bitch

Anwar Robinson got the least vote in American Idol.
Altho I'm a fan of Bo's voice and Constantine's charisma (OKAY, sex appeal!! Happy now?), I'm still very disappointed by the result.
I mean, choose that Clay Aiken Wannabe boy and that I-left-my -self-esteem-in-the toilet Scott over Anwar Robinson? GET THE HELL OUTTA HERE!

Even Simon "The Mean" said sweet things about Anwar. The most memorable one for me was the : "You're so sweet we can have puppies on stage!!" (yeah, something like that, more or less)

I'm speechless now. I cried when I saw Simon gave him a standing ovation when Seacrest announced that Anwar was out.
Need I say more?

I miss you Anwar..We miss you.

4 Comments:

Blogger Nauval Yazid njeplak...

Mel,
jujur aja gue hampir ga pernah nonton tipi, jadi jangan ngetawain gue kalo gue baru ngeh ama yang namanya Anwar pas nonton di TV Mobile kemaren, pas dia nyanyi "September" itu, yang akhirnya dia ke kick-out (ini juga tau dari berita di internet).

Tipped my hat off to him yah, he's got certain charisma and charm. The rest of the contestants emang standar bangeeettt, tapi si Anwar emang bolehlah jadi model-model Maxwell yang unusually sexy itu.

Kebayang ga sih, namanya Anwar gituh, kalo show di Indonesia dah pada dipanggil2in ama mbak-mbak gituh, pake ditambahin "Anwar Menawan" ato "Anwar Menggelegar".

Super komen ga penting :D

1:18 AM  
Blogger Mel njeplak...

TV MOBILE??????
TV MOBILE???????
elo bener2 udah kayak Singaporean, Pal :))

9:45 AM  
Anonymous Anonymous njeplak...

MEL

menurut gue cuman tiga orang yang paling pantes masuk 3 besar gara2 mereka emang paling punya ciri dan kharisma: ANWAR BO CONSTANTINE! kalo di antara mereka yang jaANWARdi IDOL gue udah nggak bakal komplen deh! dan tadinya gue pikir, dua minggu ke depan AMIDOL bakalan ketebak banget karena SCOTTY sama ANTHONY yang bakalan gantian out! abis itu baru kedua orang perempuan yang tersisa dan tinggallah ABC!

A was out! gue syok n buete.

kalo BC sampe out juga, gue nggak ngerti deh.

rio

1:21 PM  
Blogger Mel njeplak...

Rio..gue mulai curiga kalau elo dan gue sebenernya kembar.
Cuma pesona-nya lebih berat ke gue :))

4:41 PM  

Post a Comment

<< Home